2016. november 14., hétfő

Hogyan tehetek be mosolygós arcot (smiley) a blogbejegyzésbe?

Ha egy bejegyzésbe mosolygós arcot szeretnék betenni, akkor alapból csak a szokásos régi sms jelzés lehetséges. Begépelem a :-) jelsort.

De ez olyan snassz...

Ha Wordben írok, akkor a Word automatikusan átalakítja ezt mosoly arcocskává.

De hogy tudok mosoly arcot tenni a blogbejegyzésbe? Mondjuk ilyet:

😊

Keresgéltem ilyen lehetőséget a Blogger kezelő felületén. De nem találtam.

Hosszasan kerestem a neten, és végül találtam egy Facebook szimbólumok című oldalt, ahol mindenféle emotikonok találhatók.


  1. Itt rákattintással kiválasztottam azt a hangulatjelet, ami nekem tetszett.
  2. Ekkor a fent lévő fehér kis ablakba, a vágólapra kimásolta a képet
  3. Átléptem a saját blogfelületemre, abba a bejegyzésbe, ahová a jelet szántam
  4. Arra a helyre kattintottam az oldalon, a szövegben, ahová akartam másolni
  5. Egér jobb billentyűvel ide kattintva a felugró ablakban kiválasztottam a "Beillesztés" opciót
  6. És már meg is jelent a mosolygós arcocska 😊

Ezek után a bejegyzés menüjében megjelent egy emotikon - most már innen is ki tudom választani, amit szeretnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése